فروش دان مرغی

  • فروش دان مرغی

    در فروش دان مرغی و تهیه و تولید دان مرغ و پخش دان مرغی باید نکات تخصصی زیادی را در نظر داشت.

    از آنجایی که فروش دان مرغی به دلیل اهمیت این پرنده و ارزش غذایی و فروش بالای آن و همچنین بحث سلامت جامعه باید در تهیه و تولید دان مرغی باید نهایت دقت و توجه رابه کار گرفت تا در نهایت مرغ با کیفیت روان بازار مردم کشورمان شود.

    ما در مجموعه مهدانه با تولید دان مرغی و پخش دان مرغی و فروش دان مرغی تمام تلاشمان بر آن است تا محصولی با کیفیت و استاندارد را به مراکز نگهداری از مرغ و یا مرغداری ها ارائه دهیم.

    غذای دام و طیور و فروش دان مرغی

    مجموعه از مواد غذایی مورد نیاز بدن دام و طیور است که با استفاده از علم تغذیه، سن پرنده با استفاده از فرمولاسیون خاصی  تهیه شده تا مرغداران بتوانند با استفاده از آن بیشترین بهره برداری را به دست بیاورند.

    با توجه به افزایش سن ماکیان، جیره غذایی و نیازهای بدنشان نیز دائما تغییر می کند.

    برای مرغ از لحظه تولد  تا 45 روزگی جیره های غذایی مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم


    فروش دان مرغی

    دان استارتر

    از روز اول تا 7 روزگی در دان استارتر مواد اولیه مورد نیاز طیور به صورت یکسان بوده تا جوجه هنگام مصرف خوراک، بتواند نیاز بدنش را رفع کند .

    جوجه ها معمولاً تمایل به خوردن دانه های درشت دارند لذا باید مواد غذایی را به نحوی درست کرد تا بتواند همه مواد مغذی را مصرف کند . 

     در فروش دان مرغی ما با به کارگیری از کنسانتره فرموله را که توسط دستگاه های مجهز و مخصوص تولید شده را به مرغداران عرضه می کند. نحوه کار دستگاه ها به این شکل است که تمامی مواد لازم پس از آسیاب شدن توسط حرارت و بخار دستگاه ها تحت فشار در آمده و دمای بالا باعث می شود تا تمامی باکتری های موجود را از بین می برد.

    مهم ترین ماده غذایی که در جیره غذایی جوجه تخم گذار به میزان قابل توجهی وجود داشته باشد پروتئین خام و اسید آمینه است . هدف از تغذیه دان استارتر جوجه تخمگذار، افزایش وزن  170 گرمی جوجه در 3 هفته می باشد در صورتی که جوجه در این مدت به وزن مطلوب نرسید این روند را ادامه دهید.


    تولید دان مرغ تخمگذار 

    تغذیه مرغ تخمگذار باید شامل چربی به اندازه ، پروتئین کافی ، غلات ، ویتامین و مواد معدنی باشد تا بتوان بیشترین راندمان تخم گذاری را داشته باشد. بهتر است خوراک مرغ تخم گذار در جای خنک و مرطوب نگه داری شود تا از کپک زدگی جلوگیری شود . زیرا کپک زدگی غذای مرغ باعث می شود تا ویتامین ها مواد معدنی و مغذی موجود از بین رفته و حتی ممکن است باعث بیمار شدن طیور شود.  البته خوراک طیوری که توسط دام و طیور تهیه و عرضه می شود حاوی ضد کپک توکسین بایندر است که از ایجاد کپک زدگی در غذای مرغ تخم گذار جلوگیری می کند .
    تولید دان مرغی

    فروش دان مرغ  

    اگر به پرورش مرغ بومی مشغول هستید و به دنبال دان مرغ مناسب و ارزان قیمت برای مرغ های خود هستید و به مراکز فروش دان مرغ در شهرتان دسترسی ندارید، کافی است از سایت دام و طیور سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان را دریافت کنید.

    فروش دان مرغی به صورت عمده و خرده همه روزه انجام می شود. تولید دان مرغ به همراه کنسانتره و مکمل غذایی در حضور مشتری صورت می گیرد.

    توید دان مرغی طیور به عنوان غذایی کامل و بدون خطر برای رشد طیور به شمار می رود.

    در تولید دان مرغی از مواد معدنی و امینو اسید هم استفاده می شود، مواد معدنی از جمله مواد در تولید دان مرغی هستند که انرژی مورد نیاز پرنده را تامین می کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *